We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

آغاز هشتمین نمایشگاه سنگ تهران

هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در حالی برگزار شد که بیش از صد شرکت از داخل و خارج از کشور در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

این نمایشگاه که همزمان با نمایشگاه آشپزخانه و حمام در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردیده از صبح روز ۲۸ تیرماه بعد از ۱۰ صبح آغاز بکار کرد.

وسط متن 1

دقایقی پس از شروع نمایشگاه، مراسم افتتاح با حضور دکتر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن تجارت، دکتر سرقینی ، رئیس  و دبیرانجمن سنگ ایران آقایان شفیعی و شریفی ، رییس خانه معدن  آقای محمدرضا بهرامن و نماینده استان اصفهان و تیم همراه برگزار گردید.

وسط متن 2 وسط متن 3

نمایشگاه سنگهای تزئینی در چهار سالن سرپوشیده و هینطور فضای باز با نمایش سنگهای تایل و اسلب، کار روی سنگ، سنگ تراشی ، سنگهای کوپ ، ماشین آلات و تجهیزات بمدت چهار روز تا پنجشنبه ۳۱ تیر دایر می باشد.

شرکتهای خارجی بویژه ایتالیایی ها نیز در این نمایشگاه در عرصه تجهیزات و فن آوری حضور دارند.

وسط متن 4 6

با توجه به سمینارهایی که در ایام نمایشگاه  برنامه ریزی گردیده ، اینطور به نظر میرسد که نمایشگاه امسال به مقوله صادرات نیز پرداخته است.

و  جناب آقای مودودی « مشاور محترم وزیر صنعت معدن و تجارت و معاونت محترم سازمان توسعه تجارت ایران » از نمایشگاه دیدن کرده و از غرفه ی یوستون نیز بازدید کردند . 

photo_2016-07-18_16-44-57 photo_2016-07-18_16-44-54