We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

اعزام هیاتی از دست اندرکاران سنگ ایران به برزیل

 اولین اعزام رسمی هیات سنگ ایران با مجوز رسمی از سازمان توسعه و تجارت ایران با حضور استاندار استان مرکزی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، رئیس شرکت شهرک های صنعتی و رئیس اتاق اراک و جمع کثیری از فعالان صنعت سنگ از تاریخ ۱۸ بهمن الی ۲ اسفند انجام خواهد شد.

بازدید از معادن سنگ و کارخانجات فرآوری سنگ کشور برزیل و همین طور برگزاری جلسات رودر رو با فعالان سنگ کشور برزیل برخی از برنامه هایی است که برای این سفر در نظر گرفته شده است .

جهت معرفی سنگ ایران و همین طور نمایشگاه هایی که در کشور ایران برگزاری می شود ترتیبی اتخاذ شده است تا غرفه رایگان به تمامی علاقمندان تعلق بگیرد تا بتوانند محصولات یا دیگر فعالیت های خود که به صنعت سنگ مربوط می شود را در این غرفه به نمایش بگذارند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده هیات اعزامی سنگ ایران ۱۲ شب و ۱۳ روز در برزیل اقامت خواهند داشت که از این مدت  ۶ شب از اقامت آنها در ریو دوژانیرو و ۶ شب اقامت آنها در ویتوریا و در هتل ۶ ستاره خواهد بود. این سفر با پرواز امارات انجام خواهد شد. هزینه هر اتاق سینگل ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال + ۵۱۰۰ دلار و هزینه هر نفر در اتاق دبل ۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال +۳۶۰۰ دلار است .

مجری برگزری این تور شرکت فرجاد به آدرس استان مرکزی –شهرستان محلات – میدان استقلال –ساختمان حلاجیان طبقه سوم

 تلفن  :  ۰۸۶۴۳۲۴۰۴۱۴

            ۰۸۶۴۳۲۴۱۱۰۸

            ۰۸۶۴۳۲۳۱۱۳۴ 

اطلاعات بیشتر در :   vitoriastonefair.com.br