We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

النا آمادینی اعلام کرد: کمک نمایشگاه ورونا به شرکت های ورشکست شده

رئیس نمایشگاه بین المللی سنگ مارمومک ورونا: شرکت هایی بودند که ورشکست شده بودند و ما به آنها کمک می کردیم تا رونق پیدا کنند و این ها هم به منبعی در آمدزا برای ما تبدیل می شدند

 

به گزارش خبرگزاری سنگ ایران به نقل از حجار، النا آمادینی معاون اقتصادی و بازاریابی نمایشگاه ورونا و رئیس نمایشگاه بین المللی سنگ مارمومک ورونا اظهار داشت: ما هم صاحب نمایشگاه هستیم و هم برگزار کننده آن. در واقع تصمیم گیری در امور نمایشگاه برعهده خود ما می باشد و روند ثابتی دارد، این رویه از سال ۲۰۰۸ یعنی در زمان بحران اقتصادی آغاز شد زیرا در آن دوران پیش بینی کردیم که بحران بعد ازشرکتها به نمایشگاهها هم خواهد رسید.

وی افزود: ما در آن زمان سیاست های کاری خود را تغییر دادیم و توانستیم شرکت هایی را که با ما در ارتباط بودند با یکدیگر متحد کنیم تا بتوانیم همکاری بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه شرکت هایی که در بخش غرفه سازی فعالیت داشتند به شرکت هایی که نمی توانستند در نمایشگاه غرفه سازی کنند کمک می کردند. همچنین شرکت هایی بودند که ورشکست شده بودند و ما به آنها کمک می کردیم تا رونق پیدا کنند و این ها هم به منبعی در آمدزا برای ما تبدیل می شدند.

رئیس نمایشگاه بین المللی سنگ مارمومک ورونا گفت: در یک نمایشگاه که نام بین المللی برخود دارد حداقل باید بالای ۴۰ درصد ازغرفه داران و بازدید کنندگان از سایر کشورهای دنیا باشند.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی نمایشگاهی است که بتواند گلچینی از تمامی افراد و ایده ها و بخش های فعالیت در آن رشته خاص را در کنار یکدیگر جمع کند و به نمایش بگذارد و البته لازم است در تمام زمینه های یاد شده اطلاع رسانی کاملی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: به منظور افزایش بازدید کنندگان، نمایشگاه و غرفه داران می توانند اقدامات موثری انجام دهند، آنها با حمایت نشریات و از طریق تبلیغات موثر می توانند افراد بیشتری را برای حضور در نمایشگاه ترغیب کنند.

وی گفت: اگر کارکرد نمایشگاه هر سال تکراری باشد برای غرفه داران و بازدید کنندگان کسالت آور خواهد شد. ما هر ساله در نمایشگاه ورونا اقدامات خاصی را در این زمینه انجام می دهیم و به عنوان نمونه مهندسین و طراحان مارمومک هر سال طرح های جدیدی را برای برگزاری نمایشگاه ارائه و آماده می کنند از دیگر خصوصیات این نمایشگاه تعیین استانداردهای غرفه سازی است که باید طبق قوانین رعایت شود. درغیر این صورت ما در دوره های بعدی از حضور غرفه دارانی که استاندارها را رعایت نمی کنند جلوگیری می کنیم.

معاون اقتصادی و بازاریابی نمایشگاه ورونا تصریح کرد: اقتصاد نمایشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد مانند حضور غرفه داران، بازدید کنندگان، خدمات ارائه شده و عوامل بسیار دیگری که نشان دهنده یک جریان اقتصادی کامل است اما در این میان نمی توان از نقش نشریات تخصصی و جریان رسانه ای حرفه ای در بالا بردن میزان بازدهی اقتصادی بیشتر نمایشگاه غافل شد، به عقیده من نقش نشریات حتی از خریداران نیز مهم تر است زیرا می توانند یک برند را بالا ببرند و یا به زمین بزنند و به همین دلیل جایگاه و مسئولیت مهمی دارند.