We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

اولویت‌های رئیس جدید سازمان نظام مهندسی معدن ایران

نادعلی اسماعیلی دهج در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز در پاسخ به این سوال که اولویت‌های شما به عنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی معدن برای فعالیت در این سازمان چیست؟ توضیح داد: سازمان نظام مهندسی معدن سازمان جوانی است و این پنجمین دوره آن است که بنده به ریاست آن انتخاب شده‌ام. به نظر من سازمان در حوزه سخت‌افزاری به خوبی پیش رفته و مستقر شده است اما یک سری از اقدامات وجود دارد که باید در دوره جدید آنها را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های کاری من در سازمان نظام مهندسی معدن که شاید مهمترین اولویت هم باشد بهره‌برداری بهینه از معادن با رعایت اصول فنی و مهندسی است که تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این موضوع در بهره‌برداری از معادن رعایت شود. اولویت دیگر من تعامل سازنده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، کلیه سازمان‌ها و تشکل‌های وابسته به بخش معدن و صنایع معدنی است. همچنین تعامل مناسب با مطبوعات و رسانه‌ها نیز در دستور کار من قرار دارد تا بتوانم هرچه بیشتر سازمان نظام مهندسی معدن و وظایف و فعالیت‌های آن‌را به جامعه معرفی کنم.

او با بیان اینکه هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران را ۱۱ نفر تشکیل می‌دهند، افزود: از این تعداد ۷ نفر به صورت مستقیم وارد هیات عمومی می‌شوند و ۴ نفر باقیمانده نیز از بین ۸ نفر معرفی شده به وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیات عمومی راه می‌یابند. همچنین در نهایت دو گزینه پیشنهادی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انتخاب به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی معدن معرفی می‌شوند که در دوره فعلی بنده و آقای گوهری به وزیر معرفی شدیم که در نهایت آقای نعمت‌زاده بنده را به ریاست جمهوری برای دریافت حکم معرفی کرد.

اسماعیلی دهج همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ماین نیوز درباره انتقادات زیاد بخش خصوصی به عملکرد رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و اینکه شما چگونه تلاش خواهید کرد مشکلات گذشته را برطرف کنید؟ اظهار کرد: من تلاش خواهم کرد روی اجرای برنامه‌ها و اولویت‌هایم تمرکز کنم تا هرچه بیشتر بتوانیم اصول مهندسی را در بهره‌برداری‌های معدنی کشور پیاده‌سازی کنیم. قبول دارم نقاط ضعفی در دوره پیشین ریاست سازمان نظام مهندسی معدن وجود داشته است و باید تلاش کنیم این نقاط ضعف را در دوره جدید به نقاط قوت تبدیل کنیم.

منبع : www.minews.ir