We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

اولین نمایشگاه سنگ های ساختمانی استان یزد

شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد و خوشه سنگ استان یزد، نخستین نمایشگاه سنگ های ساختمانی استان را تحت عنوان (۲۰۱۵ ISTONEX) با حضور تعدادی از شرکت های توانمند داخل استان در زمینه صنعت سنگ های ساختمانی و تزئینی، مصنوعات سنگی، معادن سنگ و تکنولوژی و ماشین آلات صنایع وابسته برگزار می نمایند که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
هدف از برگزاری این رویداد شکل دادن یک برند نمایشگاهی برای صنعت سنگ استان یزد می باشد زیرا این استان یکی از غنی ترین مناطق ایران به لحاظ تنوع و کیفیت سنگ های ساختمانی است و در کنار آن تعداد قابل توجهی از واحدهای فرآوری سنگ در کل استان شکل گرفته اند که در قالب خوشه سنگ استان یزد فعالیت می نمایند. لذا این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در تکمیل یکی از حلقه های مفقوده صنعت سنگ استان یزد در حوزه بازار و فروش باشد در برنامه کوتاه مدت و بلند مدت خوشه سنگ تداوم برگزاری این نمایشگاه و رشد سالانه آن به لحاظ کمی و کیفی پیش بینی شده است.
لذا به اطلاع کلیه علاقمندان و فعالان در این صنعت مهم و کلیدی می رساند نخستین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۵ الی ۸ آذر ماه ۱۳۹۴ همزمان با هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک یزد (SUNCER 2015) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.
در این راستا برگزارکننده قصد دارد با رویکردی متفاوت خدمات ویژه ای را جهت هرچه بهتر معرفی کردن شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه نماید. با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست‌اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران و جهان باشد.