We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

ایران صنعت سنگ خود را تقویت می کند

ایران صنعت سنگ خود را تقویت می کند

به گفته ی یک مقام ایرانی حاضر در نمایشگاه Marmomacc, ایران یک بازیگر بزرگ در بازار جهانی سنگ است و قصد دارد توانایی های تولید خود را افزایش دهد. جعفر سرقینی معاون وزیر اقتصاد فرمودند: “ایران یک بازیگر پایدار و قابل اعتماد در خاورمیانه با اقتصادی  قوی در منطقه است. دولت از لحاظ مالیاتی و سود, امتیازاتی را برای شرکت های سرمایه گذاری کننده در راستای یک همکاری همه جانبه در نظر گرفته است.”

 در حالی که ایران در ۵ کشور برتر تولید سنگ قرار دارد, تلاش میکند تا ۲۰۰ میلیون دلار برای مدرن کردن تکنولوژی ۵۰۰۰ مرکز پردازش در کشور, بیش از ۵۰۰ معدن فعال و ۸۷ هزارکارمند در صنعت معدن و پردازش, سرمایه گذاری کند.

آقای سرقینی اضافه کردند: “ما بسیارعلاقمند به توسعه همکاری از طریق  Veronafiere-Marmomacc در زمینه سنگ های طبیعی هستیم. چرا که ما فکر میکنیم تکنولوژی ایتالیایی ها در این صنعت در جهان بهترین است.

آقای سرقینی رهبری هیئت تجاری ایرانی را در Marmomacc امسال  برعهده داشتند.

 برگزار کننده این نمایشگاه, شرکت Veronafiere, پیش بینی روابط قوی با ایران در چند زمینه مختلف را می کند.

 مدیر عامل این شرکت فرمودند: ” ما داریم تلاش می کنیم تا همکاری خود با دولت ایران را هرچه سریع تر در زمینه های سنگ طبیعی, ساختمانی و کشاورزی تعریف کنیم. در مورد Marmomacc, ما تصور داریم که آکادمی سنگ به زودی در ایران راه اندازی می شود و شرکت Verona در سال آینده از شرکت های بیشتری که تحت نظارت دولت هستند استقبال می کند.

” ایران دارای ۷۵ میلیون نفر جمعیت است و گسترش قابل توجهی را تجربه می کند. کشور ایتالیا در دوره های مختلف تاریخی همواره با ایران مذاکرات مهم خود را حفظ کرده و امروزه این بدین معنا است که ما به عنوان یک شریک مجرب و قابل اعتماد دیده می شویم.”

منبع : www.stoneupdate.com