We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

تقاضای جهانی سطوح آشپزخانه برای رسیدن به ۵۰۳ میلیون متر مربع در سال ۲۰۱۸

طبق پیش ­بینی­ ها سرانه تقاضای کانتر آشپزخانه در سال ۲۰۱۸ میلادی، سالیانه به رشدی معادل ۴/۲ درصد خواهد رسید و ۵۰۳ میلیون متر مربع را دربر خواهد گرفت. نیاز به ساخت کانتر آشپزخانه مرهون پیشرفت فعالیت­ های ساختمانی در سراسر جهان است. بهره ­برداری از ساختمان­ های کنونی حاصل تلاش ­های مستمر برای بسط، گسترش و مدرن­ سازی عرصه ساختمانی در جوامع پیشرفته است. همچنین، ساخت شمار زیادی از واحدهای مسکونی و غیرمسکونی برای تطبیق نیازهای رو به ­رشد جوامع تحقق یافته است.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، لمینیت حدود نیمی از ساخت کانتر آشپزخانه در آمریکا را تشکیل داد. برخلاف آمریکا، در کشور چین تنها دو درصد از کانتر آشپزخانه به شکل لمینیت ساخته شد. طبق نظر پام سفاراک، تحلیل­گر، در کشور چین ماده بکاررفته در کانتر آشپزخانه، بدلیل رقابت درتولیدات منطقه ­ای و پایین نگاه­ داشتن قیمت­ ها،  بیش از ۴۰ درصد از تقاضای آشپزخانه را در سال ۲۰۱۳ میلادی تشکیل داد. روند ساخت جاری در نمایشگاه جهانی آشپزخانه به نمایش گذاشته می ­شود. این نمایشگاه شامل مطالعه­ ای نوین ازشرکت گروه فری­دونیا وموسسه تحقیقاتی بازار صنعتی کلولند است.

1

حوزه آسیایی/آرام در زمره بزرگترین بازار جهانی آشپزخانه  با ۴۷ درصد از سهم کل بازار در سال ۲۰۱۳ بشمار می ­آید. این حوزه بطور کلی در شمار بازارهای نوپا قرار گرفته که در آن عرضه لوازم ساده، سینک­ های پایه­ دار و سایر لوازم جانبی کم­ هزینه بسیار متداول ­تر از کانتر آشپزخانه­ های معمول می باشد. انتظار می ­رود که در سال ۲۰۱۸ میلادی حوزه آسیایی/آرام به بالاترین میزان اندوخته در فروش کانتر آشپزخانه دست یابد. این درحالیست که رشد روند فروش در کشور چین به حداکثر میزان خود خواهد رسید. همچنین، تقاضای ساخت کانتر آشپزخانه با افزایش سطح استانداردهای زندگی و تحقق پروژه ­های مستمر با هدف ساخت منازل مدرن و عرصه ساختمان­ های غیرمسکونی افزایش خواهد یافت.

SW0415_StAubyn01

cstd0715_salvo01_1_900

کشور هند بعنوان دومین بازار پررونق جهان، شاهد کسب اندوخته حاصل از سطح پایین هزینه ­های جاری از سرانه فروش کانتر آشپزخانه خواهد بود. این درحالیست که با روند صعودی اقتصاد کشور هند، درآمد مشتریان افزایش می­ یابد، و در نتیجه شبکه توزیع خدمات نیز گسترده می­ شود.

در سال ۲۰۱۳ میلادی آمریکای شمالی در زمره دومین بازار منطقه ­ای بزرگ کانتر آشپزخانه قرار گرفت. این حوزه اندوخته مالی خود را از طریق بازیافت مستمر در حوزه ساخت­ و ساز و بطور کلی از طریق تکمیل ساخت منازل مسکونی بدست می­ آورد. ساخت این منازل بر پایه اولویت­ مشتریان و بمنظور ساخت آشپزخانه­ های وسیع و حمام­ های متعدد است که مستلزم فضای بیشتری از کانتر آشپزخانه می ­باشد.

رشد اروپای غربی از انعکاس ساخت منازل نوین در بیشتر مناطق بوجود خواهد آمد که در پی آن با افزایش تقاضای سطوح آشپزخانه همراه خواهد بود. این افزایش در پی کاهش فروش کانتر آشپزخانه در خلال سال­های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ میلادی بوجود می­ آید.

منبع خبر : The Freedonia Group