We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

چگونه تلفنهای هوشمند و تبلت ها، صنعت سنگ را تغییر داده اند

در اوایل سال جاری، وقتی پاپ جدید، فرانسیس، برای اولین بار در میدان سنت پیترز ظاهر شد، یک روزنامه مهم دو پاراگراف در زیر عنوان ” چگونه اپل (Apple) جهان را تغییر داده است” به چاپ رسانید. عکس اول، نشان می داد که سالها قبل وقتی پاپ بندیکت برای اولین بار در جمع ظاهر شد، چگونه جمعیت از سر وظیفه شناسی او را تحسین می کردند و کف می زدند. عکس دوم، صحنه ای را به تصویر می کشید که پاپ فرانسیس در  بالکن ایستاده است و دهها هزار نفر از مردم با استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت های خود مشغول گرفتن عکس از پاپ جدید و نحوه ی سلام و تهنیت گفتن وی بودند.

به دنیای جدید ارتباطات خوش آمدید!

در طی شش سال از زمان افسانه ای استیو جابز، بنیانگذار نامدار اپل، که آیفون و موارد مشابه آن به روی کار آمده، انقلابی ایجاد شده است که صنعت سنگ نیز بخشی از آن می باشد.

در راستای اندازه گیری میزان تاثیرگذاری گوشی‌های هوشمند و همتای بزرگتر آن، آی پد یا تبلت، انجمن ماربل امریکا  (MIA-Marble Institute of America) اخیراً نظر سنجی از اعضا، ترتیب داده است تا از میزان شایع بودن این ابزارها و اهمیت آنها برای شرکت ها و افراد استفاده کننده، آگاه شود. ما همچنین می خواهیم تعیین کنیم که اعضا به چه میزان از رسانه های اجتماعی در عملیات اجرایی خود استفاده می‌کنند. این بررسی، بزرگترین پاسخ را در نوع خود در طول تاریخ انجمن به تصویر کشید.یافته های به دست آمده واقعا باور نکردنی است:

  • ۹۶ درصد از بیش از ۱۵۰ کمپانی شرکت کننده در این بررسی، گفتند که از گوشی های هوشمند استفاده میکنند، که ۷۶ درصد اعضا گوشی های هوشمند را خیلی مهم و ۲۰ درصد دیگر، آنها را تاحدی مهم عنوان کردند.
  • از ده پاسخ دهنده، نه مورد اعلام کردند که ازگوشی های هوشمند برای عکاسی از نصب و راه اندازی نمونه کارهای جدید استفاده کرده اند. این عکس ها به مخاطبین (مشتریان احتمالی آینده) نشان داده شده تا مشخص شود که چه انتظاراتی می‌توانند از شرکت داشته باشند.
  • بیشتر از نیمی (۵۴ درصد) گفته اند که از آی پد یا تبلت در بازاریابی استفاده می‌کنند و بیش از نیمی دیگر از پاسخ دهندگان، از آنها برای نمایش نمونه کارهایشان به مخاطبین (مشتریان احتمالی آینده)  استفاده می کنند.
  • تعداد شرکتهایی که در حال توسعه برنامه کاربردی ویژه فعالیتشان بروی تبلت ها می باشند، حدوداً ۱۵ درصد هستند.
  • ۱۸ درصد از اعضا عنوان کرده اند که از برنامه های کاربردی انجمن ماربل امریکا (MIA )، مانند iStone و Stones of North America استفاده می‌کنند. ۸۴ درصد از این تعداد، کاربران برنامه های کاربردی MIA هستند که این برنامه ها را تاحدودی مفید و حتی خیلی موثر ارزیابی کرده اند.
  • بیش از یک چهارم اعضا در پاسخگویی اظهار کرده اند که از مزایای یوتیوب برای نمایش نمونه کارها و تسهیلاتشان بهره می گیرند.

 

 

555

اعضاء انجمن ماربل امریکا (MIA )، همچنین از رسانه های اجتماعی در بازاریابی هایشان استفاده می‌کنند. ۵۷ درصد آنها گفته اند که از فیس بوک و توئیتر استفاده می‌کنند، در حالیکه ۳۰ درصد عنوان کرده اند که قبلا از کدهای QR در بازاریابی های خود استفاده می‌کردند.

در میان کسانیکه از برنامه های کاربردی اختصاصی برای تبلت ها استفاده می‌کنند، از برنامه های شبیه ساز تصویر یک اتاق گرفته تا فهرست موجودی تخته سنگ ها، تعدادی گفته اند که از برنامه های کاربردی توسعه یافته توسط فروشندگان سنگ یا فروشندگان ماشین آلات مربوطه، استفاده می‌کنند. یکی از شرکت های بزرگ ساختمانی ، از یک آی پد برای بارگذاری نقشه های معماری در محل ساختمان استفاده می‌کند.

چندین کمپانی اظهار کرده اند که از یوتیوب برای نمایش قابلیت های شرکت، آگهی های بازرگانی کمپانی، لیست موجودی قطعه سنگ ها و چگونگی کارکرد لوازم و تجهیزات بهره میگیرند. برخی از فروشندگان لوازم و تجهیزات همه محصولات پیشنهادی خود را در یوتیوب عرضه می کنند.

بیشتر پاسخ دهندگان بطور مستمر وب سایت خود را بروزرسانی می‌کنند و برخی همه روزه این کار را انجام می‌دهند. یکی از کمپانی های پاسخ دهنده گفت: “چند ماه قبل  ۱۰۰,۰۰۰ دلار هزینه کردیم و این یک مساله همیشگی برای ماست.”

امروزه گوشی های هوشمند و تبلت ها، علاوه بر افزایش توانایی تلاش های بازاریابی، طیف نامحدودی از برنامه های کاربردی را ارائه می دهندکه حداقل آنها تقویم هایی با قابلیت بروز شدن، امکان ارسال و دریافت فوری ایمیل، آموزش رانندگی و غیره است.

Garen Distelhorst، مدیر ارتباطات انجمن مرمر امریکا، از پاسخ های این بررسی شگفت زده شد و اظهارداشت: “پاسخهای شگرف همراه با نتایج بررسی، نمایانگر صنعتی است که با تفکری رو به جلو درحال نوآوری می‌باشد، من امیدوارم که اعضای ما همچنان انجمن ماربل امریکا (MIA ) را بعنوان پیشرو فکری در به کارگیری تکنولوژی موبایل در نظر داشته باشند.”

برگرفته از وبلاگ خبری انجمن ماربل امریکا در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۳

منبع :

http://www.stonedimensionsblog.com