We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

دعوت یوستون از یک هیات تجاری کره ای در نمایشگاه سنگ محلات

پیرو شناسایی و دعوت از تجار فرانسوی ، یوستون از دفتر نمایندگی خود در کره جنوبی نیز درخواست نمود تا علاوه بر خود، چند کارشناس خرید سنگ نیز همراه خود به تهران و نمایشگاه محلات بیاورند تا با بررسی کیفیت، تنوع و قیمت سنگ از ایران بررسی های لازم انجام گرفته و مراحل اولیه واردات سنگ از ایران بصورت فرآوری شده انجام گیرد. هدف یوستون از این اقدام در ابتدای امر شناسایی سنگ ایران به دنیا به خصوص کشورهایی است که آمار واردات سنگ  بالایی دارند.

همانطور که در اخبار گذشته به آن اشاره شد کشور کره بعد از چین، هند،امریکا و ایتالیا بالاترین رتبه در تقاضای سنگ و واردات آن دارد. بدیهی است اهمیت حضور کارشناسان خرید سنگ از کشور کره در این شرایط بازار امری ضروری می باشد.

طبق مذاکرات انجام گرفته با بازرگانان کره ای، ۳ نفر از آنها برای بازدید نمایشگاه سنگ محلات و بررسی خرید سنگ از ایران معرفی و شناسایی گردیدند که دو تن از آنها در زمینه بازاریابی سنگ در دفتر یوستون فعال هستند و یک نفر دیگر نیز از یک شرکت کره ای دیگر که در زمینه خرید سنگ جهت پروژه های بزرگ مانند بیمارستان، هتل و … فعال است دعوت بعمل آمده است.

شرکت هانکوک کره ای از سال ۱۹۸۹ میلادی در سئول فعالیت خود را آغاز نموده است و از کشورهای همچون ایتالیا، یونان ، آلمان، پرتغال، ترکیه و مکزیک، واردات سنگ داشته است.

لذا فرصت بسیار مناسبی است تا فعالین سنگ ایران بتوانند با ارائه تولیدات خود، تنوع و کیفیت سنگ ایران را به منظور صادرات و توسعه بازار بین المللی به کشورهای دیگر به معرض نمایش بگذارند.

در حال حاضر تمام سعی یوستون بر اینست تا با تجار فرانسوی و کره ای به توافق رسیده و شرایط را برای حضور آنها در نمایشگاه آماده نماید.

غرفه یوستون در سالن B شماره ۵۰ مقدم شما عزیزان را به هشتمین نمایشگاه سنگ محلات – نیم ور گرامی می دارد.

تاریخ: ۱۳ مهرماه ۱۳۹۴