We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

دومین حضور یوستون پس از سپری شدن دوماه از افتتاح رسمی سامانه این بار در نمایشگاه محلات – نیم ور

پس از سپری شدن یکسال از گردآوری اطلاعات و زحمات گروه کارشناسان این مجموعه جهت راه اندازی سامانه و افتتاح رسمی آن در “هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و تجهیزات و ابسته” در تیرماه سال جاری ، یوستون در حال تدارک برای حضور در یکی از نمایشگاههای مهم داخلی یعنی نمایشگاه سنگ محلات می باشد. استان مرکزی و به ویژه شهرستان محلات یکی از قطب های بزرگ سنگ در ایران به شمار می رود. از این جهت مشارکت در این نمایشگاه یکی از راههای شناساندن سنگ ایران به مخاطبین داخلی و خارجی محسوب می شود. به خصوص پس از توافقات حاصل شده با ۱+۵ و نیاز کشور به توسعه بازار خارجی این خلأ بیشتر دیده می شود تا راه برای حضور شرکتهای خارجی جهت مشارکت و بازدید از نمایشگاههای داخلی گشوده شود و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت  باشیم. با توجه به ذخیره بالای سنگ در کشورمان و تنوع در طرح و رنگ آمیزی آنها، حضور معادن و کارخانجات در این نمایشگاه ضروری است. تمام تلاش ما برای هرچه فعالتر شدن این بازار در داخل و خارج از کشور می باشد که این امر به یاری مسئولان و دست اندرکاران و تمام فعالان صنعت سنگ کشورمان مقدور می باشد.

یوستون نیز بعنوان یکی از کسانیکه سعی بر توسعه بازار این نعمت خدادادی که در اختیار کشورمان می باشد، دارد از هم اینک فعالیتهای خود را در جهت اطلاع رسانی داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار بین المللی آغاز نموده است.

mahalat-stone-expo-t-500x281

دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات گفت: استقبال شرکتهای خارجی برای حضور در این نمایشگاه نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است.

محمد حلاجیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انجام توافق هسته ای با کشورهای ۱+۵ ، کشورهای روسیه، اوکراین، قطر و حوزه دریای خزر برای نخستین بار برای شرکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: شرکت هایی از کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس که سال گذشته در هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات مشارکت داشتند نیز برای حضور در نمایشگاه امسال اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: برخی کشورها مانند چین و هند به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند و کشورهای اروپایی هم نمایندگی های خود را برای حضور در نمایشگاه آماده کرده اند.
وی اظهار کرد: با همکاری اتاق بازرگانی و در اختیار گذاشتن فهرست ۲۰۰ نفر از تجار بین المللی مورد تایید و ارتباط با آنان، تاکنون۹۰ درصد از این تجار و بازرگانان برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ و معدن محلات ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در شهر نیم ور محلات در فضایی به وسعت ۵۵ هزار متر مربع در قالب هشت سالن مجزا برگزار می شود.
سال گذشته چهار هزار تن سنگ خام از ۷۰ معدن کشور در بزرگترین سالن نمایش سنگ در معرض دید علاقه مندان در هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات قرار گرفت.
شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله ۱۰۵ کیلومتری اراک واقع است.

منبع خبر: ایرنا