We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

رایزنی دیگری از یوستون برای جذب پیمانکاران بین المللی

هشتمین نمایشگاه سنگ محلات، نقطه عطفی برای تجارت خارجی و توسعه صادرات سنگ ایران بود. علاوه بر حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه، یوستون نیز با پیگیریهای خود در جهت برداشتن گامی در توسعه صادرات سنگ ایران توانست با هماهنگی دو گروه کارشناسی از فرانسه و کره ، بازدید از نمایشگاه فوق و تعدادی از کارخانه های فرآوری سنگ در تهران و زنجان را در بخشی از برنامه خود در این نمایشگاه داشته باشد. در برنامه سفر آنها به ایران، سعی شد تا آنها را با تعدادی از  تامین کنندگان بالقوه سنگ ایرانی ( اعضای طلایی یوستون ) آشنا نماییم.

گروه اول کارشناسان بازرگانی از کشور کره جنوبی که به همراه نماینده کره ای یوستون در این سفر وی را همراهی می کرد و گروه دوم کارشناسان فرانسوی از شرکت     Bouygues بزرگترین شرکت پیمانکار فرانسه به دعوت از یوستون به ایران آمده بود. در این سفر چند روزه سعی شد تا هم فعالین سنگ ایرانی بتوانند با تکنیکها و استانداردهای مورد توجه جهت خرید سنگ از ایران آشنا گردند و هم بازار سنگ ایران اعم از تنوع و کیفیت سنگ ، قیمتها و … را به گروههای خارجی معرفی نمائیم.

از سرگیری فعالیت مجدد یوستون بعد از نمایشگاه در دعوت از کارشناسان خرید سنگ از کشورهای دیگر، حاکی از رایزنی با شرکتهای پیمانکاری در کره و دیگر کشورها می باشد. به دلیل اهمیت کشور کره و داشتن رتبه پنجم در واردات سنگ از دنیا، دفتر یوستون در کره بسیار در امر بازاریابی سنگ ایرانی فعال بوده و به ویژه پس از سفر نماینده کره ای ما به ایران و بازدید از نمایشگاه سنگ محلات و آشنایی با بازار سنگ ایران، در حال پیگیری و هماهنگی با دیگر پیمانکاران بزرگ کره ای می باشد.