We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

رشد حضور کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه سنگ و معدن ۹۴

به بهانه نزدیک شدن زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه، یوستون اولین حضور خود را در صحنه صنعت سنگ ایران به اطلاع دوستداران و فعالان این صنعت می رساند.

Exebit

امید است راه اندازی وب سایت یوستون با ارائه خدماتی جدید نظیر بانک اطلاعاتی از معادن، کارخانجات و شرکتهای فعال صنعت سنگ ایران، و همچنین ارائه مقالات مرتبط با اقتصاد سنگ ، گامی جهت توسعه بازار داخلی و افزایش سهم کشورمان از بازار جهانی سنگ باشد.

یوستون سعی خواهد کرد که با تهیه اخبار و گزارش های تحلیلی از این نمایشگاه مهم در زمینه صنعت سنگ، و همچنین کسب دیدگاه ها و نظرات فعالین این عرصه، تصویری روشنتر از شرایط موجود و مسیر رشد به سمت وضعیت مطلوب ارائه نماید.

این فرصت استثنائی را غنیمت شمرده از کلیه فعالین علاقمندان صنعت سنگ ایران دعوت میکنیم با بازدید  از غرفه یوستون (شماره ۱/۱۵ در سالن ۳۵ ) ما را با ارائه دیدگاهها و پیشنهادات خود یاری نمایند.

hall 35 (6)

نایب رئیس انجمن سنگ ایران گفت: هفتمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه امسال حضور ۲۴ کشور جهان تاکنون قطعی شده که در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مالک رحمتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکتهایی از چین، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، کره جنوبی و هند، یونان، و بلغارستان از جمله حاضران در این نمایشگاه محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بیش از ۱۱ هزار مترمربع (سرپوشیده و باز) علاوه بر تولیدات، تازه ترین تجهیزات و ماشین آلات این بخش را به معرض نمایش می گذارند که از نظر فضای نمایشگاهی نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

رحمتی افزود: شرکت های داخلی در این نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی خود را به معرض نمایش می گذارند و امروز صنعتگران کشور در زمینه تولید ماشین آلات معدنی دستاوردهای ارزشمندی داشته اند، به گونه ای که تولیدات آنها با مشابه اروپایی قابلیت برابری دارد.

وی گفت: اکتشاف معادن جدید، معرفی تولیدات جدید در بخش سنگهای تزئینی و معادن، طرح شیوه های نوین برای استخراج از معادن سنگ، رایزنی های لازم برای حضور در بازارهای صادراتی از جمله نتایج مشارکت در این نمایشگاه به حساب می آید.

رحمتی اختصاص ۲۰ درصد از فضای نمایشگاه مزبور به تشکلهای مرتبط و رسانه های فعال در این بخش را به عنوان دیگر برنامه ریزی های امسال در نمایشگاه برشمرد.

وی افزود: قرار است در نمایشگاه مزبور که از ۲۹ تیر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر می شود، نشست های تخصصی به منظور هم اندیشی فعالان حوزه سنگ برگزار شود.

منبع خبر : ایرنا