We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

نگاه فعالان صنعت سنگ به سمت نمایشگاه سنگ مسکو

photo_2016-06-19_22-20-59

غرفه سازی پاویون ایران که از چند روز گذشته آغاز به کار نموده، در حال چیدمان غرفه و برپایی و اجرای سنگهای مشارکت کنندگانی است که قرار است تولیدات خود را به نمایش بگذارند.  فعالان سنگ دنیا  از ۱۴ کشور دنیا در این مکان گرد هم آمدند تا در یک فضای رقابتی بین المللی، کالاهای خود را جهت عرضه به بازار روسیه و همینطور بازار بین المللی، ارائه نمایند.

از ایران نیز ۱۰ غرفه برای نخستین بار و در قالب پاویون در این نمایشگاه به منظور بررسی و شناخت بازار روسیه و صادرات به آن کشور شرکت دارند. علاوه بر آن تنی چند از مقامات کشوری با بیش از ۱۰۰ فعال صنعت سنگ کشورمان نیز راهی مسکو هستند.

فردا مراسم افتتاحیه اولین پاویون تخصصی صنعت سنگ کشورمان همزمان با مراسم بازگشایی هفدهمین نمایشگاه بین الملی صنعت سنگ مسکو، با حضور دکتر سرقینی معاون معدنی وزیر صنعت معدن تجارت، غدیر قیافه نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه و مهدی سلیمی سفیر ایران در روسیه و همراهان مراسمی با حضور خبرنگاران صدا و سیمای کشورمان  برگزار خواهد گردید. دکتر سرقینی و احمد شریفی دبیر انجمن سنگ ایران با سخنرانی خود از تنوع و ذخایر سنگ ایران و توان صادراتی تولیدکنندگان ایرانی خواهند گفت. این سخنرانی و برنامه های دیگری که با هماهنگی های قبلی توسط یوستون با مدیران نمایشگاه سنگ روسیه و اتاق بازرگانی این کشور و مذاکرات تجاری با گروههای روسی انجام خواهد گرفت.

در روزهای آتی با گزارشات روزانه خود، شما عزیزان را بیشتر با روند برگزاری نمایشگاه و برنامه های انجام گرفته مطلع خواهیم نمود .

تجار شرکت کننده و گروهی از بازدیدکنندگان ایرانی که جهت بررسی راههای ورود به بازار روسیه در مسکوحضور بهم رساندند و فردا عازم اولین روز کاری این نمایشگاه خواهند شد.

photo_72 photo71