We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

گزارشی از روند برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات – نیم ور

به گزارش روابط عمومی هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات – نیم ور:

مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات-نیم ور صبح روز یکشنبه مورخه ۹۴/۷/۱۹ راس ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین استان مرکزی، مسئولین کشوری و فعالان صنعت سنگ ایران در سالن کنفرانس نمایشگاه برگزار می شود.

برای برگزاری این نمایشگاه از ابتدای سال جاری تعداد ۴۰۰۰ دعوت نامه و ۱۵۰۰۰ فراخوان برای شرکت های داخلی و خارجی ارسال شده است.

۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات – نیم ور حضور دارند. این شرکت ها توانمندی های خود را در زمینه ماشین آلات معدنی، دستگاه های فرآوری، تجهیزات مصرفی معادن، تجهیزات مصرفی کارخانجات، سنگ تایل و اسلب و سنگ های تجسمی و حجمی به نمایش خواهند گذاشت.

IMG_2812-Copy

مسئولین نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی تهران و استانداری و مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت از ۲۵۰ تاجر تخصصی سنگ از سی کشور دعوت به عمل آورده اند که تمامی این افراد برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

این تجار و بازرگانان از کشورهای روسیه، چین، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای حوزه دریای خزر، افغانستان، عراق، بلژیک، ژاپن، انگلستان و…. در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حضور پر تعداد شرکتهای خارجی که در زمینه ساخت ماشین آلات معدنی و دستگاههای فرآوری و تجهیزات مصرفی معادن فعالیت می کنند در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات – نیم ور از خصوصیات بارز این نمایشگاه است.

برای اولین بار نیز یک معدن از کشور افغانستان در نمایشگاه حضور خواهد داشت و سنگ خام خود را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

حضور ۲۹ سفیر از کشورهایی که در زمینه صنعت سنگ فعالیت می کنند در هشتمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات – نیم ور قطعی شده و امسال برای اولین بار یک هیات سی نفره ویژه از کشور ترکیه در نمایشگاه حضور خواهد داشت. 

و اما حضور شرکتهای داخلی نسبت به سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی داشته است و از شهرهای یزد، کرمان، اصفهان، کاشان، همدان، مشهد، تهران، شیراز، مسجد سلیمان، الیگودرز، دزفول، تبریز و زنجان در نمایشگاه امسال حضور دارند. 

شرکت های داخلی که در زمینه ساخت ماشین آلات معدنی، دستگاههای فرآوری و تجهیزات مصرفی معادن فعالیت می کنند نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

out-3-Copy

out-127

در نمایشگاه امسال ۱۴ هزار متر برای استقرار ماشین آلات داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است و تنها ۹۶ معدن فعال کشور که در زمینه استخراج سنگ های تزیینی فعالیت می کنند، ۶۰۰۰ تن سنگ خود را در معرض دید علاقمندان خواهند گذاشت.

تاریخ: ۱۵ مهرماه ۱۳۹۴