We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

روابط عمومی شرکت یوستون در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری سنگ ایران

 روابط عمومی شرکت یوستون در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری سنگ ایران اظهار داشت: پس از حوادثی که در ترکیه اتفاق افتاد بحث گسترش ارتباطات تجاری ایران و روسیه با جدیت بیشتری پیگیری شد و هر دو کشور در پی رفع موانع تجاری فی مابین پرداختند.

وی افزود: اجرای برجام و رکود بازار های داخلی در حوزه صنعت سنگ باعث شد تا تفکرات صادراتی شدن صنعت سنگ با قوت بیشتری پیگیری شود در همین راستا در ماههای اخیر تفاهم نامه های مختلفی جهت توسعه تجارت و روابط اقتصادی بیشتر بین کشور ایران و روسیه منعقد شده است.

 روابط عمومی شرکت یوستون گفت: طبق مصوبه انجمن سنگ ایران و شورای سیاست گذاری صنعت سنگ، یکی از بازارهای هدف برای صادرات سنگ ایران، کشور روسیه است. حضور یکپارچه صنعت سنگ کشور ایران تحت قالب پاویون تخصصی از جمله سیاستهای این دوره انجمن سنگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه و بررسی بازار سنگ روسیه و فعالیتهای بازاریابی که همزمان با برگزاری نمایشگاه انجام می شود و سیاستهای اقتصادی و بازرگانی که پس از نمایشگاه سنگ مسکو اجرا خواهد شد از جمله برنامه های انجمن سنگ ایران و یوستون می باشد.

وی تصریح کرد: درحین برگزاری نمایشگاه، نشست های تخصصی با موضوعیت سنگ ایران و شناسایی تنوع و ذخایر سنگ ایران و معرفی آن به بازار بین الملل و  ارتباط مستقیم بین پیمانکاران و توزیع کنندگان بزرگ با صنعت سنگ ایران انجام خواهد شد. همچنین مبادلات بازرگانی برای  هیاتهای تجاری با یک برنامه کاملا استراتژیک پیش بینی شده است.