We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

بهنام نیکفر: شرکت های مطرح اروپایی در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور خواهند داشت

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران: امسال در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران IRAN STONE EXPO 2016 شاهد حضور فعال شرکت های معتبر اروپایی هستیم که این شرکت ها جدید ترین فن آوری های روز دنیا را در زمینه استخراج معادن و فرآوری سنگ های ساختمانی معرفی خواهند کرد.

بهنام نیکفر مدیر عامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری سنگ ایران اظهار داشت: امسال در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران شاهد حضور فعال شرکت های معتبر اروپایی هستیم که این شرکت ها جدید ترین فن آوری های روز دنیا را در زمینه استخراج معادن و فرآوری سنگ های ساختمانی معرفی خواهند کرد.

وی افزود: شرکت هایی همچون؛ Diamond service، Donatoni macchine srl ایتالیا که در زمینه تولید سیم های برش و الماه و سگمنت فعالیت دارند در نمایشگاه حضور خواهند داشت و همین طور شرکتی هایی از کشور پرتقال همچون: Airemarmores ،Diampomar Ceigroup, Agfmarmores که در تولید اره و لوازم برش و فراوری سنگ های ساختمانی همچون تراورتن و مرمریت فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: کشور پرتقال در صنعت سنگ پیشرو است و در طی چند سال اخیر توانسته موفقیت های خوبی را به دست آورد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: در این نمایشگاه بیشتر روی جنبه فرآوری سنگ های ساختمانی در حد استاندارد و صادراتی تمرکز شده تا بتوان با فن آوری های نوین، کیفیت سنگ های صادراتی ایران را به حالت مطلوب و رقابتی با بازار دنیا رسانید.

وی ادامه داد: شرکت بین المللی Diamond service یکی از شرکت های ایتالیایی است که در نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت که بیشتر از ۴۰ سال در زمینه تولید سگمنت فعالیت داشته توانسته بازارهای اروپا و آسیا را از آن خود کند. کیفیت بالا، قیمت مناسب و تضمین کالا از ویژگی های این شرکت ایتالیایی پیشرو در صنعت فرآوری سنگ های ساختمانی می باشد که جایگاه بسیار خوبی را در این صنعت در طول نیم قرن به دست آورده است.

نیکفر تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران (محلات نیم ور) با تکیه بر صنعت فرآوری و تکنولوژی روز، سعی در ارائه فن آوری های مدرن وروز دنیا به صاحبان صنعت و تولید کنندگان عزیز کشور در زمینه سنگ های ساختمانی دارد.

منبع : iranstonenews.com