We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

پوشش خبری یوستون از اولین نمایشگاه سنگ های ساختمانی استان یزد

به طور کلی نمایشگاه از نظر حضور شرکت های سنگی شاید در وحله ی اول، کم به نظر بیاید اما از نظر کیفیت و تعداد بازدید کنندگان ( با توجه به قوی بودن نمایشگاه کاشی و سرامیک ) بسیار قوی می باشد.تعداد شرکت های سنگی به ۷ الی ۸ غرفه می رسند .تعداد شرکت های صنایع وابسته بسیار محدود و نزدیک به ۲ الی ۳ غرفه می باشند.

به دلیل برگزاری اولین نمایشگاه سنگ، خوشه سنگ تصمیم بر برگزاری نمایشگاه در کنار هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک نمودند. سطح کیفی نمایشگاه در سطح بالایی قرار داشت و مطمئنا در سال های آتی امکان برگزاری بسیار وسیع تر و مستقل این نمایشگاه وجود خواهد داشت.

سطح کیفی نمونه سنگ های موجود بسیار در سطح بالایی قرار دارد و پیداست که قدرت صنعت سنگ استان یزد بسیار در سطح مناسبی می باشد و قطعا می توان با تلاش بیشتر در حوزه ی صادرات، برندینگ و بازارسازی بین المللی قدرت صنعت سنگ استان یزد را در بازارهای خارجی مطرح نمود که این امر قطعا نیاز به مشارکت و هم بستگی تمامی واحد های فعال در این حوزه را دارا می باشد.

در طی برگزاری نمایشگاه هیئتی از استان مرکزی ( محلات ) برای بازدید از نمایشگاه تشریف آوردند که با برگزاری جلسه ای مختصر در محل غرفه ی شرکت خلیج فارس مسائلی پیرامون افزایش همکاری فی ما بین دو استان برگزار گردید که به نوبه ی خود گامی مهم در راستای انجام حرکات تیمی با بستری مناسب خواهد بود.

همچنین این هیئت به بازدید از یکی از معادن این استان رفتند که جا دارد از شرکت خلیج فارس از گروه مجوعه معادن سنگ سناتور به خاط زحمات و میهمان نوازی گرمشان علی الخصوص آقایان مهندس آثاری و اسماعیلی تشکر ویژه ای نمود.

تیم یوستون در نظر دارد تا با عقد تفاهمنامه ای با دست اندرکاران استان یزد فعالیت های نزدیکی را به سرانجام برساند که گامی مهم در رشد صادران کل صنعت سنگ ایران و علی الخصوص استان یزد باشد.

جا دارد تا از زحمات بسیار آقایان کریمی و حیدر زاده نیز تشکر و قدردانی ویژه ای نمود.

yazd (1)

yazd (5)

yazd (4)

yazd (3)

yazd (2)