We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

افتتاح نخستین دفتر نمایندگی یوستون در استان اصفهان

دفتر یوستون در اصفهان

خیابان چهار باغ بالا، مجتمع تجاری پارک، وروردی ۴ ط ۳ واحد ۵۸۰

تلفن تماس : ۰۳۱۳۶۶۶۲۷۷۰

مدیریت: فرزاد بهارلو

با توجه به تلاشهای یوستون در جهت ارائه خدمات به تمام فعالین حوزه سنگ ایران، وجود یک تیم فعال و مستقل در استان اصفهان که از غنی ترین استانهای کشورمان در صنعت سنگهای تزئینی می باشد، یک امر ضروری بود. لذا یوستون در جهت بهبود کیفیت و افزایش خدمات  خود اقدام به راه اندازی و افتتاح اولین دفتر نمایندگی خود در سطح کشور نمود.

افتتاح نمایندگی یوستون در استان اصفهان یکی از برنامه های ما در جهت توسعه تیم بازرگانی یوستون است که با بررسی های همه جانبه و گذاشتن جلسات متعدد با کارشناسان این حوزه در اصفهان، دفتر یوستون را در این استان راه اندازی نمودیم.

IMG_6027

دفتر نمایندگی یوستون در استان اصفهان به مدیریت جناب آقای ” فرزاد بهارلو ” می باشد و در راستای گسترش فعالیت های مجموعه یوستون، از هم اکنون آماده خدمت رسانی به تمامی فعالین سنگ استان اصفهان خواهد بود.

نخستین نمایندگی یوستون در ایران در دیماه امسال و با حضور تیم یوستون، پس از عقد قرار داد و تفاهمنامه ای به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

IMG_6029

به محض آغاز به کار دفتر جدید جلسه ای نیز پیرامون نمایشگاه صنعت سنگ ۲۰۱۶ روسیه ( ۱ تا ۴ تیرماه ۹۵ ) در اتاق بازرگانی اصفهان و شهرک صنعتی رضوانشهر برگزار گردید که بسیار مورد توجه اعضای اتاق  و اعضای هیات امنای شهرک قرار گرفت.