We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

مراسم افتتاحیه نمایندگی یوستون در استان یزد

با توجه به پیگیری ها و ارتباطات بدست آمده با استانها و مراکز صنعتی و معدنی در ماههای اخیر بواسطه فعالیت های انجام گرفته تیم یوستون، روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه، یوستون دفتر نمایندگی خود را در استان یزد با مدیریت “علی آثاری” افتتاح نمود. این برنامه به همت مدیریت یزد یوستون و همکارانشان و با دعوت از مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی جناب آقای عظیمی، مدیریت انجمن سنگ، جناب آقای حیدرزاده و تنی چند از روسای ارگانها، پیمانکاران بنام استان، معماران و طراحان، با حضور بیش از ۴۰ میهمان که همگی از فعالان حوزه سنگ بودند و با همراهی کارشناسان یوستون از تهران در سالن همایش هتل ارگ جدید یزد برگزار گردید.

ys2

هدف از این برنامه معرفی دفتر نمایندگی و تیم جدید یوستون در استان یزد به منظور تسهیل در ارتباط صنعتگران این حوزه با کارشناسان یوستون بود که البته موضوع دیگری که در این جلسه برنامه ریزی گردیده بود، طرح نهایی کردن حضور خوشه سنگ استان یزد در نمایشگاه صنعت سنگ ۲۰۱۶ مسکو بود که توسط آقایان نجف زاده و غفاری تشریح گردید.

مراسم با سخنرانی جناب آقای عظیمی رئیس محترم شرکت شهرک های صنعتی استان یزد آغاز گردید. وی در رابطه با اهداف این برنامه صحبت نمود ودر ادامه به اهمیت روز افزون تجارت الکترونیک و همچنین دور ماندن صنعت کشور از این مهم اشاره کرد و افزود با توجه به فراگیر شدن موبایل های هوشمند و راههای ارتباطی که این وسیله فراهم کرده باید هر چه بیشتر و بهتر از این بستر فراهم شده استفاده نمود. در پایان نیز با تقدیر از فعالیت سایت یوستون به عنوان سایتی پیشرو در تجارت الکترونیک صنعت سنگ، از آقای نجف زاده دعوت به صحبت و تشریح چگونگی برنامه های یوستون در یزد نمود.

آقای نجف زاده که از اعضای هیات مدیره یوستون نیز می باشد در رابطه با اهداف کلی مجموعه یوستون، شرح فعالیتهای شرکت و همینطور برگزاری پاویون تخصصی سنگ در نمایشگاه صنعت سنگ مسکو صحبت نمود.

ys3

در ادامه مراسم معرفی جناب آقای آثاری به عنوان مدیریت یوستون یزد انجام گرفت و تشریحی از برنامه های وی در این استان صورت پذیرفت.

چناب آقای آثاری نیز ضمن اعلام هم راستا بودن سیاست های یوستون با انجمن و خوشه سنگ یزد، به معرفی و فعالیتهای دفتر این استان پرداخت. وی ضمن تاکید بر ارتباط پیمانکاران با تامین کنندگان، هدف از حضور مدعوین پیمانکار را ضرورت این نکته دانست.

در پایان مراسم نیز جناب آقای حیدر زاده سخنانی را در راستای اهمیت رونق روز افزون صنعت سنگ کشور و همچنین اهمیت آن در سال مقاومت اقتصادی به سمع و نظر حضار رساند. وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش صادرات، استان یزد را به عنوان استانی معرفی نمود که از تنوع سنگهای ساختمانی بسیاری در بخش معدن برخوردار است.

جلسه با پرسش و پاسخ جمعی از پیمانکاران و عنوان نمودن مشکلات پیش روی خود با تامین کنندگان و بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پایان یافت.

ys1