We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته، صبح دیروز با حضور گسترده مقامات و مسوولان صنعت سنگ استان و کشور در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، پیش از افتتاح این نمایشگاه و به بهانه این رویداد، همایش ” رویکرد صادرات محور صنعت سنگ” با حضور بیش از چهارصد نفر از فعالان و مسوولان این حوزه، در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان، رییس سازمان صنعت و معدن استان، رییس و نایب رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان، رییس انجمن صنفی کارفرمایی سنگبری های اصفهان، نماینده انجمن صنفی معدن داران اصفهان، رییس کانون کارفرمایی سنگ ایران، نماینده انجمن سنگ ایران، رییس نمایشگاه سنگ ورونای ایتالیا، دکتر رنانی اقتصاد دان برجسته ایران و رییس نمایشگاه سنگ کرارای ایتالیا از جمله سخنرانان این همایش بودند.

پس از آن فعالان و مسوولان صنعت سنگ با حضور در محل نمایشگاه های استان اصفهان، دوازدهمین دوره نمایشگاه سنگ اصفهان را افتتاح کردند.

این نمایشگاه ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع شامل سه هزار و ۸۸۳ مترمربع فضای مفید سرپوشیده و ۴۰۰ مترمربع فضای باز در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار است.

در روز نخست این نمایشگاه همچنین دکتر سیستانی معاون استاندار اصفهان و دکتر مجیری معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نمایشگاه را مورد بازدید قرار دادند. حضور بازدیدکنندگان و غرفه داران کشورهای چین، هند، ترکیه و ایتالیا نیز در این نمایشگاه مشهود بود. 

منبع : نمایشگاه سنگ اصفهان