We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

ورود معاون مدیرعامل شرکت هانمی گلوبال از بزرگترین شرکت های مدیریت پروژه کره به ایران

یوستون از روز دوشنبه چهارم آبانماه پذیرای میهمان کره ای خود از شرکت HanmiGlobal می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای پیمانکاری دنیاست.  مدیر پروژه این شرکت آقای Sung Han  در این سفر قصد دارد تا با کمک یوستون با بازار سنگ ایران آشنا گردد. یوستون در نظر دارد طی این سفر، وی را در بازدید از چند کارخانه و هماهنگی چند جلسه مهم تجاری همراهی کند. اعضای طلایی یوستون از این امکان برخوردارند تا وی را با تنوع سنگ، کیفیت و لیست قیمتی خود مطلع نمایند.

به نظر می رسد برای تامین کنندگان ایرانی که پتانسیل تامین سنگهای پروژه های خارجی را دارند فرصت بسیار خوبی فراهم گردیده تا تولیدات خود را با قیمهای قابل رقابت در بازارهای دیگر دنیا، به وی معرفی کنند. از آنجائیکه این امکان فراهم گردیده تا برخی از تامین کنندگان عزیز نیز که هنوز به فکر بازار خارجی و برندینگ خود نبوده اند وارد صحنه رقابتی بازار خارجی گردند، یوستون آماده ارائه خدماتی نظیر مشاوره ، بازاریابی، استانداردسازی و برندینگ محصولات آنان نیز می باشد.

مدیر پروژه شرکت HanmiGlobal  که تا بحال در روزمه کاری خود ساخت بسیاری از پروژه های بزرگ در اقصی نقاط محتلف دنیا عهده دار بوده است، برای خرید سنگ به بررسی بازار ایران خواهد پرداخت.

adadasddsa