We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

گزارشی از جلسات معرفی آقای هان مدیر پروژه شرکت هانمی گلوبال به اعضای طلایی یوستون

از برنامه هایی که برای امروز آقای Han در ارتباط معرفی برخی از تامین کنندگان سنگ کشور هماهنگ شده بود، از گروه کارخانجات و معادن نیکفر و ایسکو از شهرستان محلات آغاز گردید. این جلسه در دفتر مرکزی یوستون واقع در خیابان ستاری تهران برگزار گردید که البته با غیبت آقای پورحسنی این جلسه پایان گرفت. آقای مهندس نیکفر که به نوعی از پتانسیلهای مطرح محلات می باشند ضمن معرفی تنوع سنگهای تولیدی خود راجع به نحوه خرید سنگ از ایران جهت اجرای پروژه های بین المللی مذاکراتی را انجام  دادند.

DSC_0090

جلسه که به اتمام رسید آقای Han بسیار مشتاق بودند تا از نزدیک از برخی کارخانه های سنگ ایران بازدید بعمل آورند. البته با تعدادی از اعضای طلایی یوستون هماهنگیهای لازم انجام گرفته بود تا ضمن معرفی تولیدات و تنوع سنگهای خود، از خط تولید این واحدهای فرآوری نیز دیدن بعمل آورند. اما بعلت ذیق وقت فقط ۳ کارخانه را توانستیم برنامه ریزی کرده و به وی نشان دهیم. بنابراین تیم کارشناسی یوستون بهمراه آقای Han به بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد پرداختند. در این  برنامه آنها موفق به بازدید از کارخانه های ایران مرمر، پرشین ماربل و پاسارگاد گردیدند. این برنامه از دیدگاه آقای Han  بسیار مفید بود چراکه توانستند ضمن آشنایی با تولیدات و تنوع مختلف سنگهای ایران، از خط تولید و ماشین آلات این کارخانجات نیز دیدن بعمل آورند.

پس از برگشت از شهرک صنعتی شمس اباد، وی را به showroom یوستون  برده تا برخی از نمونه سنگهای ایران اعم از مرمر، مرمریت،‌ تراورتن و گرانیت را بتواند از نزدیک مشاهده نماید. نمونه سنگهای گردآورری شده در این  showroom  از  برخی اعضای طلایی وب سایت یوستون (معادن یا کارخانجات) می باشد که بیشتر سعی شده سنگهایی که امکان رقابت و استفاده از نظر کیفیتی و قیمتی در بازار های بین المللی را داشته باشد معرفی گردند. بعضی از این نمونه ها از نظر آقای هان بسیار خیره کننده و جذاب بودند که پس از بررسی های اولیه باید مقدمات استفاده از آنها را در برخی پروژه های این شرکت فراهم آوریم.

در برنامه پایانی روز دوشنبه ، ملاقاتهای تجاری با کارخانه های گروه عرب، شرکت تجاری گرگین و شرکت سیماسنگ می باشد 

3

2