We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

نگاهی به شرکت هانمی گلوبال به بهانه ورود معاون مدیرعامل آن به دعوت یوستون و حضور وی در ایران

به بهانه ورود آقای Han Sung معاون مدیرعامل و مدیر پروژه های شرکت HanmiGlobal به دعوت یوستون و حضور وی در ایران، جهت بررسی بازار سنگ ایران توسط وی، به توضیح مختصری از سابقه و فعالیت این شرکت می پردازیم:

در سال ۱۹۹۶ میلادی با نام Hanmiparsons  بعنوان اولین شرکت در امر مدیریت پروژه و مدیریت ساخت و ساز در کره تاسیس گردید.

این شرکت توانست با یکپارچه سازی نظریه های فنی مهندسی بین الملل در آسیا و خاورمیانه توسعه یابد. در ۹سال گذشته همواره برنده جایزه (Korean Great Work Plce) گردیده است. همچنین  در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب مقام هفدهمین شرکت مدیریت ساخت و ساز در دنیا گردیده است. ضمنا موفق به دریافت پروانه های Credit rating- iso9001- iso 14001- ohasas 18001  را به ترتیب برای وضعیت مالی- مدیریت کیفیت- مدیریت محیط زیست- مدیریت سلامت و ایمنی و تعدادی جوایز دیگر گردید.

1

در سال ۲۰۱۱ با تغییر سهامداران نام شرکت به HanmiGlobal تغییر پیدا کرد.

شرکت HanmiGlobal در طول این سالها با اجرای۱۸۰۰ پروژه بزرگ در زمینه های مهندسی و ساخت و ساز به شهرت بین المللی رسیده است. از سال ۲۰۰۳ برای گسترش کسب و کار در بازار جهانی با ایجاد نمایندگیهای خود در ۷ کشور و اجرای بیش از ۲۳۲ پروژه در ۴۷ کشور در ۶ قاره جهان کسب شهرت نموده است. با اجرای پروژه های تجاری، اداری ، هتل، بیمارستان و مراکز درمانی، مراکز فرهنگی و تفریحی، مراکز آموزشی و  تحقیقاتی، مراکز مذهبی، صنعتی ، نیروگاهی و… در کشورهایی همچون امریکا، چین، هند، کره، عربستان، لهستان، سنگاپور، ویتنام، اندونزی و …. موفق به دریافت چندین جایزه و لوح افتخار  در اجرای پروژه ها و پیمانکاری گردیده است. او توانسته است ۱۳۰۰ پروژه را فقط  آسیا و خاورمیانه اجرا نماید.

با داشتن چهار گروه فعال ، در ۱۱ کشور دنیا نمایندگی دارد. در کشورهایی همچون عربستان، عمان، عراق، دبی، هند، چین،‌ ویتنام، اندونزی، ژاپن  و لائوس نمایندگی دارد.

Otak-1 : 

 HanmiGlobal در سال ۲۰۱۱ با Otak طی یک توافق نامه ای متحد گردید و یک گروه بنام اوتاک در ایالات متحده با یک مشارکت جهانی و یک تعهد مشترک و با طیف گسترده ای از خدمات به مشتریان ایجاد گردید.

با تجربه ۳۰ ساله و با ۲۲۵ متخصص حرفه ای در هشت شهر اورگان، واشنگتن، آریزونا، کلرادو و امارات متحده در یافتن ایده های نوآورانه با استخدام تربیت و پرورش متخصصان با استعداد در زمینه های معماری مهندسی عمران، طراحی پل، مدیریت ساخت و ساز، برنامه ریزی رشد مدیریت، نقشه برداری، طراجی شهری به مشتریان خود متعهد می باشد.

Ecosian-2:

این شرکت  در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد.  HanmiGlobal در سال ۲۰۱۲ با شرکت Ecosian واقع در کره جنوبی همکاری خود را آغاز نمود و بعنوان یک گروه  تحت عنوان یک شرکت مشاوره زیست محیطی با ارائه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت انرژی، زیست محیطی و پایداری و همچنین استراتژی های تغییر آب و هوا است. از زمان تاسیس تلاش های بی وقفه ای برای ساخت یک شرکت بنیاد قوی در زمینه گازهای گلخانه ای و مشاوره مدیریت انرژی انجام گرفته است. برای جلوگیری از اتلاف منابع انرژی امکانات صنعتی و ساختمانی را ارائه می دهد با مشاوره های استراتژیک در زمینه انطباق با آب و هوا و  ارائه طرحهای حرفه ای مدیریت پایدار و فرآیند تولید به مشتریان خود سرویس می دهد

۳- Turner & Townsend Korea:

این شرکت در سال ۱۹۴۷ در انگلستان تاسیس شد. در طول ۶۵ سال بیش از ۸۷ نمایندگی در ۳۶ کشور دارد و از سال ۲۰۱۰ با یک سرمایه گذاری مشترک با  شرکت HanmiGlobal بعنوان پیشرو در زمینه ( PM (project manager  & CM( construction manager در کره جنوبی کار خود را آغاز نمود. این شرکت با زمینه تخصص انگلیسی در بیش از ۵۰ کشور دنیا دفتر دارد. متعهد به ارائه باکیفیت ترین ساخت و سازهایی با خدمات مدیریت و هزینه سیستماتیک و حرفه ای می باشد. در طی سالها توانسته است ۱۰۰۰پروژه را در کره و کشورهای دیگر تحت پوشش قرار دهد.

iArc Architects-4:

 یک شرکت معماری است که در امریکا و شرق آسیا به منظور ارائه راه حل های نوآورانه در معماری و طراحی پیشگام می باشد . این شرکت در سال ۲۰۱۴ بعنوان  یکی از گروههای شرکت HanmiGlobal در امریکا ایجاد گردید.

هم اکنون دارای ۱۱ شریک تجاری می باشد که به ترتیب شرکتهای:

Parsons(USA), Rosenwasser/Grossman (USA), Turner (USA), Syska (USA), Urbanaut (USA), Panchshil (INDIA), Turner & Townsend (UK), Ove Arup (UK), ERM (UK), Mistsubishi Jisho (JAPAN), Shimizu (JAPAN)

 برخی از پروژه های اجرا شده توسط این شرکت در پنج گروه:

۱- پروژه های نیروگاهی:

2

Godeok MCFC Power Plant

مشتری : SK E&S.
مکان : سئول-کره
ظرفیت : ۱۹٫۶MW 

3

Dongducheon LNG Combined Cycle

مشتری : Kookmin Bank
مکان : Dongducheon, کره
ظرفیت : ۱,۷۱۶MW (۸۵۸MW * ۲Units)

۲- گروه احیای انرژی:

4

Jeju Gasiri Wind Power Plant

مشتری : SKD&D
مکان : Jeju, کره
ظرفیت : ۳۰MW

5

Daegu Refuse Derived Fuel Power Plant

مشتری : Daegu Green Energy Center
مکان : Daegu, کره
ظرفیت : ۳MW , ۳۸۰t/day

۳- گروه تجهیزات صنعتی :

6

AmorePacific Skincare Factory

مشتری : AmorePacific
مکان : Osan-si, Gyeonggi-do
متراژ : ۱۵۷,۰۸۷m²

7

Samsung Electronics Xian Semiconductor Factory

مشتری : SCS (Samsung China Semiconductor)
مکان : Xi’an, چین
متراژ : ۷۵,۱۸۲m²

۴- پروژه های زیرساختی:

8

Hanjin TTI Grain Export Terminal

مشتری : Hanjin Shipping
مکان : Long Beach, مالیفرنیا
متراژ : ۲۰ Hr

9

PM services for MMHE Yard Optimization

  1. مکان: Johor, مالزی
    ۲٫ طول مدت پروژه : ۲۰۰۹٫ ۷٫ ۱۷ ~ ۲۰۱۳٫ ۱۲٫ ۳۱

۵- پروژه های تجاری:

10

Shanghai Jingan Kerry Center

مشتری : Kerry Group
مکان : Shanghaiچین  
متراژطبقات :  B4F~58F (۲۶۰m) GFA : ۲۳۵,۶۰۰ ㎡

11

Songdo Art Center

فضایساختمان : ۸,۶۹۳٫۷۵ m2 
متراژطبقات :  ۸۶,۲۷۹٫۴۵ m2 
مکان :  Incheon, کره

وب سایت شرکت هانمی گلوبال :  http://www.hanmiparsons.com