We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

پیام بهاری یوستون

تعطیلات نوروزی هم گذشت و امروز شنبه فضای شهر همراه با عطر و بوی بهاری، شروع دوباره فعالیتهای کسب و کار را نوید می دهد. سال ۹۴ علی رغم تمام موفقیتها و حتی ناکامی هایش سپری شد و امید برای ساخت یک فضای جدید در کسب و پیشه در سال پیش رو دوباره جوانه می زند تا با عنایت به پروردگار بتوانیم چرخ تولید و صادرات را در سال ۹۵ با توان بیشتری بگردانیم.

گروه یوستون نیز در سال جدید شما عزیزان و فعالان سنگ کشور را در اجرای برنامه های تجاری و فعالیتهای صادراتی همراهی خواهد نمود. ما همواره بر این باوریم که سهمی هرچند اندک در جهانی شدن سنگ ایرانی داشته باشیم تا با تجربیات تجاری خود صنعتگران را در کمک به صادرات بی عیب و نقص یاری رسانیم.

با آغاز سال ۹۵ که همزمان با آغاز برنامه ریزی برای نمایشگاه سنگ مسکو می باشد، ما آرزو می کنیم بتوانیم راه ورود به اولین بازار بین المللی را که با استراتژیک هدف گذاری نمودیم، با مدیریت و اجرای برنامه های دراز مدت پیش ببریم تا تجربه ای باشد جهت راه یافتن به بازارهای جهانی دیگر.

اجرای اولین پاویون تخصصی سنگ ایران در اول تیرماه سال جاری در هفدهمین نمایشگاه سنگ مسکو، از برنامه های انجمن سنگ در دوره جدید خود می باشد که با مشارکت یوستون بعنوان تنها نماینده این نمایشگاه اجرا خواهد شد. امیدواریم با کمک انجمن سنگ ایران که در حقیقت تنها تشکل فراگیر سنگ کشورمان محسوب می گردد بتوانیم بازار سنگ ایران را به خوبی به بازارهای بین الملل معرفی و حضور فعال و مثمر ثمری داشته باشیم.

آمین

روابط عمومی یوستون