We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

یوستون در سالی که گذشت

در دومین ماه سال ۹۴ رونمایی از سایت و فعالیت ابتدایی یوستون با تلاش کارکنان این مجموعه و تیم کارشناسی انجام گرفت تا در تیرماه و همزمان با هفتمین نمایشگاه سنگ تهران افتتاح گردد. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون معدنی وی دکتر سرقینی و جناب شفیعی رئیس انجمن سنگ ایران در غرفه یوستون از خوش اقبالی این مجموعه بود که بتوانیم با انگیزه و توان بیشتری راه خود را دنبال نمائیم.

یوستون کار خود را با معرفی دیتابیس معادن و واحدهای فرآوری استانها آغاز نمود. جمع آوری اطلاعات بیش از ۱۳۰۰ معدن و ۳۰۷۵ کارخانه به ۳ زبان فارسی، انگلیس و روسی، نتیجه بیش از هشت ماه تلاش همکاران ما بود. معرفی فعالان این حوزه و ارائه مقالات تحلیلی و تخصصی – اقتصادی دنیا، اخبار روز و گزارشات مربوطه، به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی از جمله کارهای مهم سایت بود. اعزام نماینده به نمایشگاه سنگ مسکو در تاریخ برگزاری آن که از ۲۶ الی ۲۹ خرداد برگزار گردید، ارسال گزارشات از این نمایشگاه و آغاز مذاکرات همکاری با مجموعه نمایشگاه سنگ مسکو از دیگر اقداماتی بود که از زمان نمایشگاه تاکنون در دست انجام می باشد. البته ماحصل آن اخذ نمایندگی نمایشگاه سنگ مسکو توسط یوستون و برگزاری اولین پاویون تخصصی صنعت سنگ با مشارکت انجمن سنگ ایران می باشد که در تیرماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد.

پس از آن و با گذشت ۳ ماه از راه اندازی سایت، نتیجه فعالیتهای گروه یوستون در راستای افزایش صادرات و شناخت بازار جهانی سنگ، دعوت از متخصصان خارجی برای بازدید ازهشتمین نمایشگاه سنگ محلات بود که بهمراه کارشناسان اروپایی شرکت نمودیم. متخصصانی از کشور فرانسه و کره جنوبی به دعوت و هماهنگی یوستون و میزبانی نمایشگاه محلات به ایران و شهرستان نیم ور محلات آمده بودند تا با بازار تولید ایران آشنا گردند. هدف یوستون برای دعوت از این متخصصان، شناسایی و معرفی تنوع سنگ ایران و چگونگی نحوه خرید سنگ جهت استفاده در پروژه های بزرگ ساختمانی بود. برگزاری جلسات متعدد آنها با بزرگان صنعت سنگ محلات و دیگر استانها، بازدید از غرفه های نمایشگاه و اجرای سمینار تخصصی از دیگر برنامه های آنها با مسئولین نمایشگاه بود که یوستون جهت معرفی پتانسیلهای صادراتی سنگ کشور در طول نمایشگاه انجام داد.

نتیجتا نتیجه آن برای یوستون تسلی خاطری شد تا اطمینان حاصل نماید که برای اجرایی نمودن اهداف خود درست گام بر می دارد. شرکت در همایشهای تخصصی معدنی و تجاری کار دیگری از گروه بازرگانی یوستون بود که برای ایجاد ارتباط و معرفی سنگ ایران به کشورهایی که جهت سرمایه گذاری و تجارت با ایران قدم به میهن عزیزمان گذاشته بودند. اعزام متخصصان بازرگانی خارجی یوستون به سمینارهای تخصصی تجاری و شرکت در جلسات رودررو با فعالان اقتصادی کشورهای دیگر مانند روسیه، اوکراین، لهستان، ارمنستان، اتریش، فنلاند، ایتالیا، دانمارک، اسلووانی،سوئیس و …  که به همت اتاق بازرگانی ایران در طول این چند ماه پس از تفاهم هسته ای صورت پذیرفته بود از برنامه های دیگر ما در سالی بود که گذشت.

 و اما سال جدید…

در اول تیرماه اجرای پاویون تخصصی در نمایشگاه سنگ مسکو را خواهیم داشت و از برنامه های اصلی یوستون ایجاد ارتباطهای موثر در این نمایشگاه با انجمن ها، پیمانکاران و معماران روسیه می باشد تا بتوانیم دری از بازاری جدید را به روی فعالان صنعت سنگ ایران بگشاییم. 

و همچنین برنامه های بسیاری در ارتباط با توسعه مجموعه ی یوستون در دست داریم که به زودی تقدیم حضور خواهد گردید…