We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

تشریح نمایشگاه صنعت سنگ ۲۰۱۶ مسکو در خوشه سنگ استان یزد

برگزاری جلسه کارشناسی بازار روسیه و شرکت در نمایشگاه سنگ مسکو ۲۰۱۶ با حضور بزرگان سنگ استان یزد

مدتی است بازار روسیه و امکان گسترش تبادلات اقتصادی با این کشور با توجه به داشتن رابطه خوب سیاسی و اتفاقات سیاسی پیش آمده بین این کشور با ترکیه ، بحث داغ دولتی ها و بسیاری از بخش های خصوصی فعال شده است. که البته اگر حساب شده و به موقع از آن استفاده نشود و فرصت سوزی کرده، ممکن است شانس تبدیل شدن به یکی از بزرگترین قطب های صادرکننده به این کشور و فرصت دستیابی به این بازار را از دست بدهیم.

3

 تیم یوستون نیز در همین راستا و با توجه به اینکه هدف ما از ابتدا شناسایی بازارهای هدف و معرفی بهترین پتانسیلهای صنعت سنگ کشورمان جهت صادارات و حضور گسترده در بازارهای بین المللی این حوزه بوده است، لذا یکی از بهترین راههای ورود در عرصه جهانی، شرکت در نمایشگاههای مهم بین المللی و تخصصی سنگ می باشد به گونه ایی از یک طرف با نوع درخواست و نوع مصرف آن بازار آشنا شویم و از طرف دیگر به معرفی تنوع و ظرفیت تولیدات صادراتی سنگ ایران پرداخته شود.

از این رو طبق مذاکرات چند ماه گذشته یوستون با مدیران نمایشگاه سنگ مسکو و موفقیت در اخذ نمایندگی نمایشگاه مذکور، امکان عرض اندام صنعت سنگ ایرانی در کنار سنگهای مطرح کشورهای دیگر بویژه سنگهای اروپایی فراهم گردیده است.

نمایشگاه سنگ مسکو ۲۰۱۶ که اول تیرماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد فرصت مناسبی است که فعالان این صنعت با حضور خود دامنه تولیدات خود را به نزدیکترین بازار صادراتی افزایش دهند.

2

نظر به استقبال گسترده فعالان این صنعت در استانهای معدنی کشور، تیم یوستون نیز برای فاینال کردن درخواستهای این عزیزان اقدام به سفر به این استانها نموده تا ضمن معرفی این نمایشگاه و طرح برنامه های قابل اجرا در آن، سریعتر اقدام به گرفتن فضای نمایشگاهی برای کشورمان بوجود آید.

1

لیکن پس از سفر به استان اصفهان در دیماه سال جاری و استقبال خوب اتاق بازرگانی آن استان برای حضور در این نمایشگاه، جلسه ای نیز در استان یزد در تاریخ ۵ بهمن ماه با جمعی از بزرگان صنعت سنگ این استان برگزار گردید. خوشه سنگ و انجمن سنگ استان یزد در این جلسه به عنوان میزبان با حضور جمعی از صنعتگران حوزه صنعت سنگ با گروه و کارشناس حوزه کشورهای روس زبان یوستون به بحث و تبادل نظر پرداختند. این جلسه به معرفی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته یوستون در زمینه کشورهای روس زبان بویژه روسیه و مبحث نمایشگاه صنعت سنگ مسکو پرداخته شد.

امید است تا با مشارکت هرچه بیشتر صنعت گران و با توجه به پتانسیل های موجود، نیل به این هدف تسهیل یابد.