We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

دومین نمایشگاه تخصصی ایتالیا در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید

دومین نمایشگاه تخصصی ایتالیا در نمایشگاه بین المللی تهران به همت دکتر دنیاگرد با دعوت از معماران ایتالیایی برگزار گردید. این گروه به سرپرستی خانم دبورا سراکیانی، استاندار استان “فریولی ونتزیا جولیا” و مهندس پیترو پیچینتی رئیس نمایشگاه پوردنونه و آرشیتکت مطرح ایتالیا جولیو پونتی به ایران آمده بودند که دومین نمایشگاه تخصصی معماری را در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار نمودند.

1

این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن ، معماری داخلی و دکوراسیون، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای تزیینی و هفتمین نمایشگاه سیمان ، بتن ، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکتهای ایتالیایی فعال در زمینه معماری داخلی و مبلمان شرکت کردند. مراسم افتتاحیه نمایشگاه صبح روز یک شنبه ۲۰ دی با حضور دکتر اسفهبدی، ریاست محترم نمایشگاه بین المللی ایران، دکتر مانورو کونچاتوری،سفیر ایتالیا در ایران ،خانم دبورا سراکیانی، استاندار استان “فریولی ونتزیا جولیا” و مهندس پیترو پیچینتی، و حضار ایرانی و ایتالیایی برگزار شد.

آقای دکتر اسفهبدی با عرض خیرمقدم به حضار ایرانی و ایتالیایی سخنرانی خود را آغاز کرد،وی با اشاره به تعداد زیاد فعالان اقتصادی ایتالیایی که در غالب یک هیئت اقتصادی در ماه های قبل به ایران آمده بودند ،ابراز داشت: این نشانه علاقه ایتالیا برای ارتباط با ایران است. وی با اشاره به موقعیت بسیار عالی ایران از سرمایه گذاران ایتالیایی دعوت کرد تا در ایران سرمایه گذاری کنند و ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه برای سال سوم بزرگتر و قوی تر برگزار شود.

از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه خانم دبورا سراکیانی، استاندار استان “فریولی ونتزیا جولیا” بود، وی نیز پس از تشکر و قدردانی به خاطر  میزبانی  واستقبال گرم ایرانیان، نسبت به پیشرفت این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد و افزود امید است این گامی باشد در جهت مستحکم تر کردن روابط بین دو کشور، وی با اشاره به روابط خوب و دوستانه بین ایران و ایتالیا اعلام کرد ما خواهان روابط بیشتر با ایران هستیم و این مایه افتخار من است که به عنوان اولین استاندار ایتالیایی در ایران حضور دارم، وی با اشاره به پتانسیل های موجود در استان خود در زمینه مکانیک ، طراحی داخلی و کشاورزی و … ضمن معرفی مختصر از هیئت همراه ابراز داشت ما نگاهی مهم به آینده داریم  و ایتالیا خواهان رابطه بسیار قوی با ایران است.

امروز، روز پایانی این نمایشگاه با برنامه سخنرانی جولیو پونتی و میزگردی بنام محصول و هرفنگ طراحی با برنامه اختتامیه آن پایان یافت.