We are apologize for the inconvenience but you need to download
more modern browser in order to be able to browse our page

Download Safari
Download Safari
Download Chrome
Download Chrome
Download Firefox
Download Firefox
Download IE 10+
Download IE 10+

انعکاس خبری اتاق بازرگانی اصفهان پیرامون نشست کارگروه تخصصی اعضای اتاق با تیم کارشناسی یوستون

 به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان موضوع مطرح شده در جلسه کمیته های کمیسیون معادن، توسعه بازار سنگ  اصفهان از طریق سایت تخصصی youstone می باشد.

جمعی از روسای کمیته های کمیسیون معادن اتاق اصفهان با مدیر اجرایی و کارشناسان  سایت  تخصصی سنگ  youstone   دیدار و گفتگو کردند.

«شهریار شعبانی» مسوول کمیته صنایع معدنی کمیسیون در این جلسه گفت: این سایت می تواند ضمن معرفی سنگ های تزیینی استان اصفهان و همچنین اطلاع رسانی از آخرین تکنولوژی ها و ماشین آلات  سنگ بری نقش موثری در تقویت  صنعت سنگ  کشور بویژه استان داشته باشد.

«رسا»مدیر اجرایی سایت youstone در این جلسه گفت: نبود آمارهای دقیق امکان تحلیل را از فعالان اقتصادی  گرفته و باعث شده آنان نتوانند بر روی بازار برنامه ریزی داشته باشند.

وی تصریح کرد:جهت تهیه بانک اطلاعاتی باید امکانات کارخانجات فرآوری،ظرفیت هاو پتانسیل ها را شناسایی و به آن بازار های هدف را نیز اضافه کنیم.

وی اضافه کرد:باید در حوزه مارکتینگ و برندینگ معدنی ،فعالان بخش سنگ  استان  فعالیت دوچندانی انجام دهند و در این بخش با  ضعف های بسیاری روبرویم.

رسا خاطر نشان کرد: از نتایج برندینگ  ،ایده پردازی و نوگرایی در بازار است که می تواند بازار را به خود جلب کند .  

وی در ادامه به فعالیت این  سایت  پرداخت و گفت: قسمت بازرگانی سایت  مذاکرات، مسایل حقوقی، حمل و نقل، گشایش اعتبارات را دنبال می کند.رسا تاکید کرد:سنگ و مواد معدنی در صورتی که برند شده باشد در مرحله خام وقتی کوپ تزیئنی نیز باشد فروش بالا و سود خوبی خواهد  داشت.

وی اظهار داشت: بخش سنگ نیاز به اصلاح دارد و دید فعالان این بخش به مسایل باید حرفه ای تر  شود ،در چالش های حال حاضر بازار صادرکنندگان شکننده به راحتی از مسیر صادرات  خارج می شوند.

منبع: اتاق بازرگانی اصفهان

تاریخ: ۱/۱۰/۹۴